dilluns, 10 de juny del 2013

Presentació del propi aprenentatge


Síntesi destacant l’aprenentatge que es pretén
Aquesta asignatura ens propasa endinnsar-nos a les noves tecnologies, fent-nos veure com aquestes ha d’estar present en els aprenentatges dels nostres alumnes, ja que què són un element clau de la nostre societat
Índex
Contingut
Observacions
Context General
Experiència en ensenyament
Actualment sóc estudiant de psicopedagogia.
Sóc diplomada en Magisteri d’Educació Especial
Experiència / Nivell d’expertesa en l’ús de TIC
Nivell d’usuari 
-
Tipus d’escola
Universitat Oberta de Catalunya
 
Localització del centre
És una universitat online  
La seu a la que em dirigeixo és la de Barcelona
Connexió
 Alta velocitat
---
Localització dels recursos tecnològics
A casa amb el portàtil
---
Situació sòcio - econòmica dels alumnes
Classe mitjana
 
---
Context de la història o cas
Nivell dels alumnes
Nivell bàsic
---
Àrea / unitat
NTICEDU, Noves tecnologies de la informació i la comunicació en educació.
 
Fites en la història
Activitats planificades a la sessió o unitat
-Avaluació inicial
- Creació d’un blog
- Pac 1(Debat sobre CTSE)
- Pac 2 (canvi conceptual i mapa conceptual amb  el programaCMAP)
- Pac 3. Realitzar un projecte intruduïnt les TIC
-autoavaluacions, rúbrica, conclusions, reflexions i síntesis.
-Presentació del projecte en forma de cas, així com el propi aprenentatge.
 
 
Nivell d’aprenentatge esperat
Assolir els objectius del plà docent
---
Tipus d’activitat
Activitats individuals aplicant tots els coneixements adquirits durant el procés, però ajudats per la resta de companys a través del foro
---
Activitats de la història o cas
Tecnologies utilitzades
Microsoft Word, Microsoft Office Excel, Cmaps, blooger,  
 
Raó per la qual la fa servir
Assolir uns aprenentatges sognifictaius sobre les NT per tal de poder aplicar tots aquests coneixements a la meva vida personal i professional.
---
Naturalesa de las activitats (tasques cognitives a realitzar)
Aprenentatge constructiu, a partir de l’aprenentatge significatiu on es parteix sempre dels coneixements previs
 
Dificultats trobades
 M’ha costat organitzar tota la indormació amb les activitats que s’havien de dur a terme
---
Ajuda / col·laboració emprada
L’ajuda dels companys amb preguntes i respostes al fòrum ha esta una ajuda per els meus aprenentatges
---
Rol del professor
Guia dels aprenentatges, respon dubtes
---
Rol de l’estudiant
Protagonista, actiu, investigador
---
Resultats
Observacions
Ha estat una assignatura molt interessant i profitosa. No m’esperava en sortir-me d’aquesta manera i estic molt contenta de tot el procés
 
Avaluació de l’aprenentatge
Avaluacions incials, autoavaluacions.. per adornar-me del meu canvi significatiu
---
Lliçó apresa pel professor
.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada